Google Analytics 4 tanfolyam

Ez a Google Analytics 4 tanfolyam az alapoktól mutatja be a Google Analytics 4 működését, alapvető fogalmait és végig visz a haladó funkciókig és riport lehetőségekig.

Ráadásul most egyszerre jótékonykodhatsz ÉS tanulhatsz valami újat!

Google Analytics Tanfolyam

Milyen előképzettség szükséges?

Bizonyos webes technikákkal kapcsolatos fogalmak ismerete fontos az ismeretanyag megértéséhez, így az, hogy mi is az az URL, vagy a cookie, szerencsés, ha már ismert. A tanfolyam során ezekre érintőlegesen kitérünk, így nem gond, ha most nem feltétlenül ismered ezen fogalmak minden részletét.

A tanfolyam megértéséhez JavaScript programozási ismeretekre nincs szükség

A képzés nem csak azoknak szól, akik már rendelkeznek megfelelő ismeretekkel a Google Analytics korábbi változatairól, azok is bátran belekezdhetnek, akiknek még új az a terület.

Adakozz és tanulj egyszerre!

Két legyet egy csapásra!

A JabJab Online Marketing két váltó csapattal indul az idei Spar Maraton futó fesztiválon, amelynek keretében adományokat gyűjtünk a Bátor Tábor számára. Ennek kapcsán most itt a lehetőség, hogy egyszerre jótékonykodj és tanulj!

Adományozz tetszőleges összeget a JabJab Online Marketing adománygyűjtésén és mi az adományod összegét, de legfeljebb 15 000 Ft-ot jóváírunk a tanfolyam árából. Ezzel támogathatsz egy jó ügyet és megtanulhatod a Google Analytics 4 minden csínját-bínját is.

Bátor Tábor

Kedvezmények

  • Amennyiben jártál már korábban nálunk tantermi vagy online képzésen, úgy a tanfolyam árából 15% kedvezményt kaphatsz. Használd a jelentkezés során a REGIDIAK2022 kuponkódot.
  • Amennyiben együtt jelentkezel a Google Analytics 4 és a Google Tag Manager képzésünkre, úgy a két tanfolyam árából 25% kedvezményt kaphatsz. Ez a kedvezmény nem összevonható az előző ponttal! Használd a jelentkezés során az GAGTM2022 kuponkódot.

Karrierváltásban gondolkozol?

Brainery! Digitális Marketing Akadémia
  • Most kezdenél beletanulni a digitális analitika világába és szeretnéd látni a teljes tudásanyagot?
  • Más területén dolgozol az online marketingnek és átképeznéd magad?
  • Most végeztél egyetemen és szeretnél egy olyan extra évet, ahol gyakorlattal egybekötött naprakész tudást kapsz?

Ez esetben nézd meg a Brainery! Digitális Marketing Akadémia ajánlatát, ahol az itt bemutatott Google Analytics 4 tanfolyam mellett megtanulhatod a Google Tag Manager, a Google Optimize és a Google Data Studio használatát profi módon úgy, hogy a folyamat végén akár állásajánlattal is összetalálkozhatsz.

Helyszín, max létszám

A tanfolyamot online, on-demand formában tartjuk meg. Az egyes fejezeteket rövid, könnyen feldolgozható videókra osztjuk fel, amit minden résztvevő a maga tempójában tekinthet meg hétről hétre. Ezekhez online, élő konzultációkat tartunk, így minden felmerülő kérdést meg lehet vitatni, ami a videók megtekintése során felmerül.

A jelentkezés és a tanfolyam menete

  • A tanfolyam megrendelése után díjbekérőt küldünk, amelyet banki átutalással lehet kiegyenlíteni
  • A díjbekérő utalása után kiállítjuk a könyvelés számára leadható számlát
  • Minden résztvevőnek elküldünk egy hallgatói szerződést, amelynek megkötése törvényi előírás
  • Minden oktatási nap előtt küldeni fogunk egy DOCX fájlt, amibe egész nap jegyzetelhetsz
  • A normál felbontású PDF-et az oktatási napok után küldjük el
  • (Majdnem) minden nap végén kapni fogsz házi feladatot, amivel várhatóan 2-4 órát kell majd foglalkozni
  • Összesen tehát kb heti 8-10 órádat foglalja majd le a képzés

Google Analytics 4 Tanfolyam Tematika

A kezdő modul az első három napot jelenti, a 4. és 5. nap a teljes tanfolyamra jelentkezés során sajátítható el.

1. nap

Google Analyitcs 4 rövid története, alapvetései
Fiókstruktúra, alapbeállítások
Adatfolyamok, webes adatfolyamok alapjai
Biztonsági kérdések, felhasználó kezelés
Google Signals, adatgyűjtési beállítások. GDPR compliance
A weboldalbetöltés anatómiája
Alapfogalmak
A GA4 felület alapvető részei

2. nap

Alapvető dimenziók és mutatók
Akvizícióval kapcsolatos adatok, beállítások
Csatorna csoportok
Cross domain mérések
Egyedi kampány címkézés (UTM paraméterek)
Insights funkció alap riportokban

3. nap

Események, esemény paraméterek
Data filters
Web streams / Enhanced measurement alapok
Mérési tervek kialakítása
Meglévő események korrekciója, módosítása
Esemény riportok
Pages and screens riport
Content grouping
Konverziók beállítása
Data deletion request
Debug view
Real time riport

4. nap

Reguláris kifejezések
Ecommerce mérések és riportok
Report library
Custom dimensions & metrics
Attribúciós riportok
Data import
Retention riport
Demográfiai és technológiai riportok

5. nap

Közönségek: létrehozás, prediktív audiencek, riportok.
Exploration riportok típusai
Exploration riportok beállításai
Web streams / Enhanced measurement adatok megjelenítése exploration riportokban

A változtatás jogát fenntartjuk!

Rólunk mondták korábbi résztvevők