Google Tag Manager tanfolyam

Ez a Google Tag Manager tanfolyam az alapoktól mutatja be a Google Tag Manager működését, alapvető fogalmait és végig visz a haladó funkciókig és beállításokig.

Ráadásul most egyszerre jótékonykodhatsz ÉS tanulhatsz valami újat!

Google Tag Manager Tanfolyam

Milyen előképzettség szükséges?

Bizonyos webes technikákkal kapcsolatos fogalmak ismerete fontos az ismeretanyag megértéséhez, így az, hogy mi is az az URL, vagy a cookie, szerencsés, ha már ismert. A tanfolyam során ezekre érintőlegesen kitérünk, így nem gond, ha most nem feltétlenül ismered ezen fogalmak minden részletét.

A tanfolyam megértéséhez a 3. haladó napon jól jön némi JavaScript programozási ismeret, ennek hiányában is sokat lehet tanulni, de bizonyos pontokon el kell fogadni bizonyos “dobozok” működését azok belső megértése nélkül.

Adakozz és tanulj egyszerre!

Két legyet egy csapásra!

A JabJab Online Marketing két váltó csapattal indul az idei Spar Maraton futó fesztiválon, amelynek keretében adományokat gyűjtünk a Bátor Tábor számára. Ennek kapcsán most itt a lehetőség, hogy egyszerre jótékonykodj és tanulj!

Adományozz tetszőleges összeget a JabJab Online Marketing adománygyűjtésén és mi az adományod összegét, de legfeljebb 15 000 Ft-ot jóváírunk a tanfolyam árából. Ezzel támogathatsz egy jó ügyet és megtanulhatod a Google Tag Manager minden csínját-bínját is.

Bátor Tábor

Kedvezmények

  • Amennyiben jártál már korábban nálunk tantermi vagy online képzésen, úgy a tanfolyam árából 15% kedvezményt kaphatsz. Használd a jelentkezés során a REGIDIAK2022 kuponkódot.
  • Amennyiben együtt jelentkezel a Google Analytics 4 és a Google Tag Manager képzésünkre, úgy a két tanfolyam árából 25% kedvezményt kaphatsz. Ez a kedvezmény nem összevonható az előző ponttal! Használd a jelentkezés során az GAGTM2022 kuponkódot.

Karrierváltásban gondolkozol?

Brainery! Digitális Marketing Akadémia
  • Most kezdenél beletanulni a digitális analitika világába és szeretnéd látni a teljes tudásanyagot?
  • Más területén dolgozol az online marketingnek és átképeznéd magad?
  • Most végeztél egyetemen és szeretnél egy olyan extra évet, ahol gyakorlattal egybekötött naprakész tudást kapsz?

Ez esetben nézd meg a Brainery! Digitális Marketing Akadémia ajánlatát, ahol az itt bemutatott Google Tag Manager tanfolyam mellett megtanulhatod a Google Analytics 4, a Google Optimize és a Google Data Studio használatát profi módon úgy, hogy a folyamat végén akár állásajánlattal is összetalálkozhatsz.

Helyszín, max létszám

A tanfolyamot online formában tartjuk meg.

Időpontok

  • A tanfolyam összesen 3 napból áll
  • Minden nap nettó 5 óra oktatás és kb 1 órányi szünettel, amit egy 45 perces ebédszünetre és egy 15 perces délutáni rövid szünetre osztunk fel
  • Az oktatás 10:00-kor fog kezdődni, így várhatóan 16:00-kor fejezzük be
  • Időpontok:
    • 2022. október 7, péntek
    • 2022. október 14, péntek
    • 2022. október 28, péntek

A jelentkezés és a tanfolyam menete

  • A tanfolyam megrendelése után díjbekérőt küldünk, amelyet banki átutalással lehet kiegyenlíteni
  • A díjbekérő utalása után kiállítjuk a könyvelés számára leadható számlát
  • Minden résztvevőnek elküldünk egy hallgatói szerződést, amelynek megkötése törvényi előírás
  • Minden oktatási nap előtt küldeni fogunk egy DOCX fájlt, amibe egész nap jegyzetelhetsz
  • A normál felbontású PDF-et az oktatási napok után küldjük el
  • (Majdnem) minden nap végén kapni fogsz házi feladatot, amivel várhatóan 2-4 órát kell majd foglalkozni
  • Összesen tehát kb heti 8-10 órádat foglalja majd le a képzés

Google Tag Manager Tanfolyam Tematika

A kezdő modul az első két napot jelenti, a 3. nap a teljes tanfolyamra jelentkezés során sajátítható el.

1. nap (kezdő)

A weboldal kódok fejlődése
Fiók szerkezet: tárolók, verziók
Hozzáférési szintek, biztonsági kérdések
Alapfogalmak: címkék, szabályok, változók, mappák
Workspaces: közös munka egy tárolón
Alapvető változók áttekintése
Kattintások, form beküldések automatikus követése

2. nap (kezdő)

Consent Mode, Consent Configuration: hozzájárulások kezelése
Görgetés-ek követése
Weboldalba ágyazott YouTube videók lehetőségei
Mérőkódok aktiválása adott idő elteltével
Weboldal hibaüzenetek követése és felhasználása
Trigger csoportok
Bevezetés az adatréteg (dataLayer) világába
Egyéni adatréteg események és kezelésük

3. nap (haladó)

Az adatréteg tervezése
Egyéni adatréteg események
Haladó változók: DOM text/attribútum, custom javascript, stb.
Adatréteg átnevezése
Címkék, változók tiltása az adatrétegből
Google Analyitcs 4 ecommerce az adatrétegben
GA4 ecommerce adatok felhasználása más rendszerek kódjaihoz

A változtatás jogát fenntartjuk!

Rólunk mondták korábbi résztvevők